Евангелие от Марка  зачало 64.

Во время оно, Иуда Искариотский, един от обоюнадесяте, иде ко архиереем, да предаст Его им. Они же слышавше возрадовашася и обещаша ему сребреники дати. И искаше, како Его в удобно время предаст. И в первый день опреснок, егда пасху жряху, глаголаша Ему ученицы Его: где хощеши, шедше уготоваем, да яси пасху? И посла два от ученик Своих и глагола има: идита во град, и срящет вас человек в скудельнице воду нося, по нем идита. И идеже аще внидет, рцыта господину дому, яко Учитель глаголет: где есть виталница, идеже пасху со ученики Моими снем? И той вама покажет горницу велию, постлану, готову, ту уготовайта нам. И изыдоста ученика Его, и приидоста во град, и обретоста, якоже рече има, и уготоваста пасху. И вечеру бывшу прииде со обеманадесяте. И возлежащым им и ядущым, рече Иисус: аминь глаголю вам, яко един от вас предаст Мя, ядый со Мною. Они же начаша скорбети и глаголати Ему един по единому: еда аз? И другий: еда аз? Он же отвещав рече им: един от обоюнадесяте, омочивый со Мною в солило. Сын убо Человеческий идет, якоже есть писано о Нем, горе же человеку тому, имже Сын Человеческий предастся, добрее было бы ему, аще не бы родился человек той. И ядущым им, приемь Иисус хлеб, и благословив, преломи и даде им, и рече: приимите, ядите, сие есть Тело Мое. И приим чашу, хвалу воздав, даде им, и пиша от нея вси. И рече им: сия есть Кровь Моя Новаго Завета, за многи изливаема. Аминь глаголю вам, яко ктому не имам пити от плода лознаго до дне того, егда е пию ново во Царствии Божии. И воспевше изыдоша в гору Елеонскую. И глагола им Иисус, яко вси соблазнитеся о Мне в нощь сию. Писано бо есть: поражу пастыря, и разыдутся овцы. Но потом, егда воскресну, варяю вы в Галилеи. Петр же рече Ему: аще и вси соблазнятся, но не аз. И глагола ему Иисус: аминь глаголю тебе, яко ты днесь в нощь сию, прежде даже вторицею петель не возгласит, трикраты отвержешися Мене. Он же множае глаголаше паче: аще же ми есть с Тобою и умрети, не отвергуся Тебе. Такожде и вси глаголаху. И приидоша в весь, ейже имя Гефсиманиа, и глагола учеником Своим: седите зде, дондеже шед помолюся. И поят Петра и Иакова и Иоанна с Собою, и начат ужасатися и тужити. И глагола им: прискорбна есть душа Моя до смерти, будите зде и бдите. И прешед мало, паде на земли и моляшеся, да, аще возможно есть, мимо идет от Него час, и глаголаше: Авва Отче, вся возможна Тебе, мимо неси от Мене чашу сию, но не еже Аз хощу, но еже Ты. И прииде, и обрете их спящих, и глагола Петрови: Симоне, спиши ли? Не возмогл еси единаго часа побдети? Бдите и молитеся, да не внидете в напасть, дух убо бодр, плоть же немощна. И паки шед помолися, тожде слово рек. И возвращься обрете я паки спящя, бяху бо очеса им тяготна, и не ведяху, что быша Ему отвещали. И прииде третицею и глагола им: спите прочее и почивайте, приспе конец, прииде час, се предается Сын Человеческий в руки грешником. Востаните, идем, се предаяй Мя приближися.

Мк 14:10–42